0757101000 / 0752083787  |  Intrebari frecvente  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi  |  Produse favorite

  
  
  
  

Transport si retururi

Medisana (medisana.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

- prin curier (cca 20 lei in provincie, 8 lei in Bucuresti)

- ridicare de la sediul nostru din str. Costache Aristia, nr. 24, sector 1, Bucuresti (gratuit)

Politica de retur

Clientul:

- informeaza administratorul despre intentia de returnare, prin e-mail in 10 zile lucratoare de la primirea produselor, specificand numarul facturii care a insotit produsele la livrare;
- asteapta confirmarea, maximum 24 de ore;
- returneaza produsele si in maximum 30 de zile primeste contravaloarea facturii.

Conform OG 130/2000


Art. 4. - (1) Comerciantul trebuie sa transmita consumatorului, in scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, in timp util, in perioada executarii contractului, urmatoarele: 
a) confirmarea informatiilor mentionate la alin. (1), inainte de incheierea contractului; 
b) conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului", redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14; 
c) sediul comerciantului, la care consumatorul poate sa isi prezinte reclamatiile; 
d) informatii privind service postvanzare si garantiile oferite; 
e) conditiile de denuntare unilaterala a contractului, atunci cand acesta are o durata nedeterminata sau o durata mai mare de un an.
(2) Dispozitiile prevazute la alin. (1) lit. a), b), d) si e) nu se aplica in cazul serviciilor a caror executie este realizata cu ajutorul unei tehnici de comunicatie la distanta, daca aceste servicii sunt furnizate o singura data si facturarea lor este efectuata de operatorul de comunicatie.
Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga: 
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4; 
b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.
(2) In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile si incepe sa curga: 
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator; 
b) pentru servicii, de la data incheierii contractului.
(3) Daca in perioada celor 90 de zile informatiile prevazute la art. 4 sunt furnizate consumatorului, termenul de 10 zile lucratoare pentru denuntarea unilaterala a contractului incepe sa curga din acel moment.
Cum se depune o reclamatie

Ce este o reclamatie / sesizare?


“Prin petitie se întelege cererea, reclamatia, sesizarea sau propunerea formulata în scris ori prin posta electronica, pe care un cetatean sau o organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor nationale, societatilor comerciale de interes judetean sau local, precum si regiilor autonome, denumite în continuare autoritati si institutii publice”, conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.

  
  



  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?