Garantia produselor vandute de PROMED SOLUTION MD SRL. este in conformitatea legislatiei in vigoare, cadru juridic al carui obiectiv este de a ajuta consumatorul cu diferite optiuni in momentul in care o achizitie nu este in conformitatea contractului, oferind acestuia posibilitatea de cerere de inlocuire sau reparare a bunului cumparat, exceptand ca una din acestea sa rezulte imposibil de realizat. Cand reaparatia sau inlocuirea nu este posibila sau rezulta desproportionata, consumatorul va putea cere o reducere de pret sau solutionarea contractului.
In cazul lipsei conformitatii produsului, se recunoaste un termen de doi ani pentru persoane fizice si un termen de un an pentru persoane juridice, incepand din momentul livrarii pentru ca cumparatorul sa poata exercita drepturile sale. Doar din primele sase luni din momentul livrarii se presupune ca lipsa de conformitate deja existenta la momentul respectiv, corespunde cumparatorului sa constate ca bunul achizitionat nu era in conformitate. Consumatorul trebuie sa informeze PROMED SOLUTION MD SRL de lipsa de conformitate in termen de doua ( 2 ) luni de cand a luat la cunostinta.
Dupa primele 6 luni de la data facturii, produsele pentru reparat trebuiesc trimise, suportand clientul costurile de transport. PROMED SOLUTION MD SRL. isi rezerva dreptul de a constata daca defectul a fost provocat datorita unei erori de fabricatie sau a utilizarii necorespunzatoare. Daca produsul este in garantie, PROMED SOLUTION MD SRL va plati clientului costurile transportului si rambursarea corespunzatoare va fi suportata de PROMED SOLUTION MD SRL. Daca produsul nu este in garantie, clientul va trebui sa trimita produsul facandu-se responsabil de costurile de transport. Produsele considerate consumabile cum ar fi, baterii, sisteme hidrulice, motoare, cabluri, becuri, fusibile etc. nu intra in garantie impreuna cu accesoriile.
In perioada de reparatie si revizie, firma nu va inlocui produsul si nu se va proceda la nici o indemnizare.
PROMED SOLUTION MD SRL isi rezerva dreptul de a consulta serviciul tehnic oficial al marcii pentru a determina originea defectiunii. In cazul in care produsul prezinta o defectiune provocata de utilizarea necorespunzatoare, reparatia va trebui suportata de catre client.
Pentru a putea face uz de garantie trebuie anuntat serviciul nostru de post-vanzare, cu mentiunea ca in depozitele noastre nu va fi acceptata nici o marfa pentru care nu a fost autorizata reparatia sau inlocuirea ei.
Garantia se dedica de o forma unica doar titularului (parte contractuala) care figureaza in factura si doar acesta fiind beneficiarul exclusiv al garantiei.
Garantia isi pierde valoarea:
-In cazul utilizarii necorespunzatoare si fara a respecta instructiunile din manualul produsului.
-Daca se modifica, deterioreaza sau se inlocuiesc anumite date din aceasta sau din factura.
-Daca se repara produsul pe cont propiu al aparatului in garantie fara autorizarea Serviciului Tehnic.
-Daca lipseste Factura.
-In cazul fluctuatiilor de tensiune sau conexiune la un voltaj inadecvat.
Pentru marirea termenului de garantie, consultati un reprezentant al PROMED SOLUTION MD SRL.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!